Často kladené otázky

  1. Je vozidlo s plnou nádrží - jsou v ceně zahrnuty i pohonné hmoty?

    Vozidlo se zapůjčuje a následně vrací vždy s plnou nádrží. Cena pronájmu nezahrnuje pohonné hmoty, ty si zákazník platí sám.

  2. Jak můžu provézt rezervaci?

    Předmět pronájmu se rezervuje pomocí rezervačního formuláře na internetových stránkách, nebo po telefonické domluvě na čísle 722 657 170 / 606 609 809

  3. Může se během pronájmu prodloužit rezervace? Jakou částku budu platit?

    Pokud je předmět pronájmu v dalších dnech po ukončení plánované rezervace volný, může se rezervace prodloužit. V takovém případě se účtuje částka dle aktuálního ceníku

  4. Co je součástí vozidla?

    Současně s vozidlem zákazník obdrží i dodatkovou výbavu - povinná výbava - zvedák, nebo sada na opravu kola, tažné lano, lékárnička, trojúhelník, výstražné vesty, hasící přístroj, plastový zakládací klín, alkoholtester, náhradní žárovky a pojistky, rezervní kolo. Dále lednička, multimediální systém (tablet)

  5. Můžou se vouchery sčítat?

    vouchery se stejnými slevovými kódy nelze sčítat. 

  6. Storno poplatek

    Při zrušení objednávky méně než měsíc před datem zapůjčení činí storno poplatek 20%

    Při zrušení objednávky méně než týden před datem zapůjčení činí storno poplatek 50%

    Při zrušení objednávky méně než 24 hodin před datem zapůjčení činí storno poplatek 80%

  7. Veškeré informace jsou k nalezení v Podmínkách pronájmu, nebo na telefonních číslech 722 657 170 / 606 609 809